Loader
 

Consell escolar

Membres del Consell Escolar

 

President: Joan Torrents Sivill

Secretària: M. Pilar López Pascual

Cap d’estudis: Amparo Salazar Pérez

Sector professorat: Gemma Julián Escrig, M. Rosa González-Siso Sampedro, Jordi Moreno Martí, Cecília Suárez del Pino, Carme Cànovas Amenós, Núria Bolet Olivella

Sector pares i mares: Núria Ramos Motjer, María Olmos Marín, Montse Armada Fernández

Representants dels alumnes: Bryan Hernández Forment, Pol Meseguer Mosqueda

Representant AMPA: M. Rosa Pérez Gomara

Representants Ajuntament: Paqui Carrasquilla Cuadrado i Josep M. Llopart

Representant del PAS: Pilar Ortega Frutos

Funcions del Consell Escolar

 

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre i l’òrgan de programació, seguiment i avaluació general de les seves activitats. Les seves funcions són:

 

  • Formular propostes a l’equip directiu sobre la programació anual del centre i aprovar el projecte educatiu, sens perjudici de les competències del Claustre de professors, relatives a la planificació i organització docent.
  • Elaborar informes, a petició de l’administració competent, sobre el funcionament del centre i sobre aquells altres aspectes relatius a l’activitat del mateix.
  • Participar en el procés d’admissió d’alumnes i vetllar perquè es dugui a terme amb subjecció a l’establert en la Llei de Qualitat de l’Educació (LOCE) i disposicions que la desenvolupin.
  • Aprovar el Reglament de règim interior del centre.
  • Conèixer la resolució de conflictes disciplinaris i la imposició de sancions i vetllar perquè aquestes s’atenguin a la normativa vigent
  • Aprovar el projecte de pressupost del centre i la seva liquidació.
  • Promoure la conservació i renovació de les instal·lacions i l’equip escolar.
  • Proposar les directrius per a la col·laboració, amb fins educatius i culturals, amb altres centres, entitats i organismes.
  • Analitzar i valorar el funcionament general del centre, l’evolució del rendiment escolar i els resultats de l’avaluació que del centre realitzi l’administració educativa.
  • Ser informat de la proposta a l’administració educativa del nomenament i cessament dels membres de l’equip directiu.
  • Proposar mesures i iniciatives que afavoreixin la convivència en el centre.
  • Qualsevol altres que li siguin atribuïdes per l’administració educativa.